Gradsko veće usvojilo sistematizaciju radnih mesta u Gradskoj upravi, pravobranilaštvu i budžetskoj inspekciji

Slide Background
Build & Design
Build & Design
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow

Gradsko veće Leskovca usvojilo je na danas održanoj sednici Pravilnik o organizaciji i sistematizaciji radnih mesta u Gradskoj upravi, Gradskom pravobranilaštvu i Službi za budžetsku inspekciju Grada Leskovca.

Pravilnik o organizaciji i sistematizaciji radnih mesta predstavlja zavrni korak u tranformaciji Gradsje uprave u jedinstveni organ, umesto dosadašnjih 11 gradskih uprava. Pravilnikom su definisane organizacione jedinice, kao i uslovi i kvalifikacije za svako radno mesto.

– Broj sistematizovanih funkcionera, službeika na položaju, službenika na izvršilačkim radnim mestima i nameštenika u gradskoj upravi u skladu je sa Odlukom o maksimalnom broju zaposlenih na neodređeno vreme u sistemu lokalne samouprave grada Leskovca – navodi se u obrazloženju odluke.

Gradsko veće donelo je rešenje o obrazovanju KOmisije za odlučivanje o žalbama sužbenika u drugom stepenu. Za predsednika komisije izabran je diplomirani pravnik Predrag Momčilović, a za članovi takođe diplomirani pravnici Bogdan Dunčić i Ivan Đorđević.

Gradski većnici su usvojili i prešenja o kniženju prava i obaveza iz poslovanja JP Direkcija za urbanizam i izgradnju na Grad Leskovac.

Na sednici je usvojena i odluka kojom su odobrena sredstva u iznosu od 200.000 dinara Mesnoj zajednici Grdelica za sanaciju sanitarnog čvora u zgradu MZ Grdelica.

S. Stamenković

 

Check Also

Ulaganje u obrazovanje i bezbednost: Isplaćeni troškovi prevoza zaposlenima i izgradnje ograde oko škole u Velikom Trnjanu

Danas je iz budžeta grada Leskovca isplaćeno 6.154.432,83 dinara za troškove prevoza zaposlenima u oblasti …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *