Predsednik opštine Vlasotince o budžetu i organizaciji Vinskog bala

Slide Background
Slide Background
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow

 

 

Manifestacija se uklopila u predviđeni budžet, utisci su uglavnom pozitivni, ali bilo je i propusta koje smo evidentiral kako se ne bi ponovili – utisci su sa nedavno završenog Vinskog bala, najznačajnije privredne, turističke i kulturne manifestacije u Vlasotincu.

 

-Finansiranje manifetsacije išlo je preko Turističke organizacije i Kulturnog centra , uklopili smo se u budžet, utrošeno 2 870 000 dinara. Od toga, donatorska sredstva su iznosila 291 000, a sredstva lokalne samouprave 2 579 000 dinara – sumirao je podatke predsednik opštine Zoran Todorović.

Direktor Direkcije Vinskog bala Boško Stančić rekao je da su utisci onih koji su došli sa strane pozitivni, a da se „iznutra“ pokazalo da je bolje da jedna ustanova bude organizator i da će koordinacija tada biti lakša.

-Dobar je bio salon vina, a podcenili smo značaj volontera koje je trebalo angažovati u većem broju – zaključio je Stančić.

On je dodao da se prvi put, od kada se organizuje Vinski bal, radila analiza nakon održane manifestacije sa ciljem da naredna bude još bolja.

Član Direkcije Vinskog bala koji je najvećim delom bio zadužen za salon vina, Svetislav Petrović rekao je da su gosti sa strane dobro ocenili salon.

-Videlo se da su srpska vina na dobrom putu da se približe evropskim. A vlasotinačka vina dobila su veoma povoljne ocene, pre svega od stručnjaka kakav je prof. dr Slobodan Jović, čuveni enolog. Njegovo predavanje na temu grešaka u proizvodnji vina bilo je od velike koristi proizvođačima – rekao je Petrović.

Priliku da kažu svoje utiske, zamerke ili pohvale imali su i predstavnici medija koji su pratili ne samo ove, nego i prethodnih godina Vinski bal.

 

Check Also

Miholjski susreti sela ove godine u Boljaru

Miholjski susreti sela održaće se četvrti put u vlasotinačkoj opštini, ovoga puta u Boljaru. Ministarstvo …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *