Da li želite da organizujete korporativnu proslavu koja će zaposlenima dugo ostati u sećanju?
Za bilo koju vrstu proslave firme, potrebno je pažljivo planiranje i ozbiljna organizacija. Iako ovakav zadatak na početku ume delovati pomalo zastrašujuće, posebno ako prvi put organizujete događaj ovog tipa – uz adekvatne savete možete napraviti zabavu o kojoj će se pričati godinama.
Ukoliko su vam na tom putu potrebne smernice, nastavite da čitate, jer ćemo u ovom tekstu podeliti sa vama nekoliko koraka i ideja za organizaciju nezaboravnog korporativnog događaja, u kome ćete i sami uživati!
Izaberite temu, posluženje i lokaciju
Prvi korak u planiranju korporativne proslave je odabir adekvatne teme.
Tema je zapravo cilj vaše proslave koji može spojiti sve elementi događaja, od ukrasa do hrane i pića. Neki od najčešćih povoda za slavlje kompanije su praznici, rođendan firme, ali i promovisanje novih proizvoda, nagrađivanje zaposlenih i slično. U svakom slučaju, najvažnije je da pažljivo odaberete temu u odnosu na koju ćete osmisliti sve naredne aspekte vaše proslave.
Hrana i piće
Nijedna proslava nije potpuna bez ukusne hrane i pića. Bilo da vam je potreban gala ketering u Beogradu, tradicionalni meni za proslave ili slatki zalogaji u zanimljivom pakovanju – zaista ćete lako pronaći idealnu kombinaciju, jer je ponuda hrane i pića zaista veoma široka i raznovrsna.
Kada planirate jelovnik za vašu korporativnu proslavu, uzmite u obzir temu i preferencije vaših gostiju. Primera radi, ako ste domaćin letnjeg događaja, možda biste želeli da poslužite lagana i osvežavajuća jela kao što su salate i voćni ražnjići, zajedno sa hladnim pićima poput limunade, koktela i ledenog čaja.
S druge strane, za zimski događaj možete odabrati i težu hranu kao što su supe, čorbe, u kombinaciji sa toplim pićima poput kuvanog vina i rakije. Možete čak razmisliti o angažovanju kamiona za hranu koji će vašim gostima pružiti jedinstveno i nezaboravno iskustvo tokom proslave.
Odabir lokacije
Lokacija vaše korporativne proslave može postaviti ton za ceo događaj.
U zavisnosti od veličine vaše liste gostiju i prirode proslave, možete izabrati da organizujete događaj u kancelariji vaše kompanije, restoranu, većoj sali za proslave ili na otvorenom.
Pre svega razmislite o udaljenosti mesta dešavnja, a onda uzmite u obzir faktore, kao što su dostupnost mesta, sadržaji koje nudi i ambijent. Takođe, možete razmisliti o ugrađivanju interaktivnih segmenata, poput foto kabina, kako bi se gosti dodatno zabavili.
Osmislite elemente koji će napraviti odličnu atmosferu
Muzika i druge zabavne aktivnsoti mogu pomoći da vaša korporativna proslava bude zanimljivija i da ostavi jači utisak.
Muzički izbor treba da odgovara većini kolega, pa je uvek najsigurnije angažovati bend koji će izvoditi poznate strane i domaće hitove. Ipak, ako znate da veliki broj zaposlenih preferira određeni žanr ili tip muzike, možete razmisliti o angažovanju DJ-a ili gudačkog kvarteta, koji će uneti uzbuđenje na vaš događaj.
Govoreći o zabavi, važno je planirati aktivnosti koje će održavati angažovanje gostiju tokom proslave. Osim muzike, za dobru zabavu su bitne i aktivnosti koje će uticati na veće angažovanje zaposlenih, kao što su kvizovi, igre i fotografisanje.
Marketing i dekoracija
Kada govorimo o marketingu, treba naglasiti da su brending i pozivnice važni za širenje informacija o vašoj korporativnoj proslavi.
Potrebno je da budete sigurni kako vaši zaposleni imaju sve potrebne informacije o događaju – poput datuma, tačnog vremena, lokacije i kodeksa oblačenja.
Na kraju, ne zaboravite da implementirate različite vrste dekoracije koje ističu vašu kompaniju i samu proslavu. Ovo može uključivati prilagođene banere i natpise, brendirane poklone poput majica ili torbi, kao i ukrase koji imaju veze sa temom. Možete čak i da kreirate prilagođeni hashtag ili kampanju na društvenim mrežama kako biste podstakli goste da podele svoja iskustva i sećanja na ovaj događaj.
Značaj korporativnih zabava za zaposlene
Korporativne proslave su veoma bitan segment vašeg poslovanja iz više razloga.
Na prvom mestu, one pružaju priliku zaposlenima da se druže i povežu jedni sa drugima u opuštenom okruženju. Kada zaposleni osete osećaj zajedništva sa svojim kolegama, veća je verovatnoća da će uživati u svom poslu i osećati se motivisanim da rade najbolje što mogu.
Pored toga, korporativne proslave mogu pomoći u podizanju morala i prepoznavanju napornog rada i dostignuća ljudi u vašoj firmi. Ovo će pomoći u stvaranju pozitivnog i podsticajnog radnog okruženja, što zauzvrat može uticati na povećanje produktivnosti, pa samim tim i bolje poslovne rezultate.
Proslave kompanije takođe mogu uticati na izgradnju odnosa sa klijentima i kupcima, pružanjem prilike za predstavljanje proizvoda ili usluga kompanije. Organizovanjem dobro isplanirane i prijatne zabave, kompanije mogu da ojačaju svoj brend i reputaciju, te izgrade vredne veze unutar svoje industrije.
Sve u svemu, korporativne proslave su vredna investicija u uspeh kompanije i mogu imati pozitivne efekte na zadovoljstvo zaposlenih, ali i na poslovne rezultate.Planiranje korporativne proslave može biti složen i dugotrajan proces, ali sa pravim strategijama i načinom razmišljanja, možete kreirati događaj koji će se pamtiti i prepričavati!
/PR/