Home / DOGAĐAJI / Uređenje kancelarije – poslovni prostor kao ogledalo brenda
hotel bell

Uređenje kancelarije – poslovni prostor kao ogledalo brenda

Da li ste znali da izgled kancelarije i radno okruženje može imati pozitivan uticaj na vaše poslovne partnere, klijente i zaposlene?

Na žalost, mnogi vlasnici firmi zaboravljaju ili zanemaruju značaj uloženog vremena u uređenje i brendiranje poslovnog prostora. To za rezultat ima neinspirativno okruženje za rad i ostavljanje ne tako upečatljivog utiska na poslovne saradnike.

Da biste napravili preokret ka uspehu poradite na dizajniranju autentične kancelarije. Brendiranje poslovnog okruženja podrazumeva pravilan odabir boja, isticanje proizvoda u prvi plan, i sve to u skladu sa vrednostima i ciljevima vašeg brenda. Možete da postavite stone zastavice sa logom firme, zidne satove ili kalendare i tako zaintrigirate posetioce i potencijalne klijente, a zaposlenima osigurate privlačno i zanimljivo okruženje za rad.

Ukoliko razmišljate o uređenju kancelarijskog prostora i niste sigurni koji dizajn može da bude ogledalo vašeg brenda, predlažemo nekoliko korisnih saveta. Pročitajte.

Definišite vrednosti vašeg brenda

Pre nego što uložite svoje vreme i novac u dizajn enterijera kancelarije, veoma je važno da utvrdite koje su to vrednosti vašeg brenda koje želite da istaknete. Zapitajte se na koji način vaša firma pomaže ljudima i kakve saradnike biste želi da privučete. Kada imate jasnu predstavu o identitetu brenda, onda je mnogo lakše posvetiti se dizajnu logotipa, osimišljavanju slogana, kreiranju idealne kombinacije boja i zaštitnih znakova.

Jedan od dobrih načina da dođete to srži identiteta brenda jeste da pronađete pet reči koje opisuju vaše poslovanje i pet reči kojima ćete opisati svoje klijente. Pošto ih udružite, sasvim sigurno ćete pronaći nekoliko sjajnih ideja za moto firme ili slogan koji najbolje predstavlja misiju brenda koji gradite.

Fokusirajte se na nekoliko ključnih detalja

Pronalaženje balansa je ključno u procesu brendiranja kancelarije. Da ne biste preterali u dizajnu, najbolje je da se fokusirate na ona područja gde će brend imati najveći uticaj. Odlični primeri su ulaz i  recepcija. S obzirom da su to prve kontaktne tačke, tj. prvi susret klijenata sa firmom i osobljem, važno je da bude u znaku brenda. Efikasan način da se to ostvari jesu promo zastave ispred ulaza ili ukrašavanje vrata reklamnim nalepnicama.

Pult možete da obojite koristeći prepoznatljivu šemu boja, da na njega postavite stone zastavice sa logotipom ili promo materijale – kataloge i brošure koje klijenti mogu da uzmu i bolje se informišu o vašem poslovanju.

 Takođe, trebalo bi da procenite koje su najvažnije oblasti za zaposlene u vašoj kancelariji i razmislite o načinima da ta mesta unapredite. Da li ćete za svaki radni sto obezbediti kalendar ili možda podlogu za miša sa logom brenda? Ako imate poseban prostor za pauzu i opuštanje, idealno bi bilo da i tu ispratite istu kombinaciju tonova.

Uključite svoje proizvode u enterijer

U zavisnosti od prirode vašeg brenda, jedna od najefikasnijih tehnika za dizajniranje kancelarijskog enterijera jeste prezentacija sopstvenih proizvoda. Na kraju krajeva, priču o vašem brendu najbolje možete ispričati kroz kvalitet vaših proizvoda.

Primera radi, ako vodite fotografski studio, nema boljeg načina za brendiranje od postavljanja autorskih radova na zidove. Ako proizvodite kozmetičke preparate ili meleme, jedan deo poslovnog prostora opremite tako da klijenti mogu da testiraju vaše proizvode.

Obratite pažnju na šeme boja

Logo kompanije može biti odlična polazna tačka pri odabiru kombinacije boja za vašu kancelariju. Boja je važan faktor u brendiranju, ali smele svetle boje koje odlično funkcionišu kada želite da privučete klijente mogu biti opterećujuće za ljude koji u tako obojenom prostoru rade. Dakle, morate razmisliti o tome kako odabrane boje utiču na zaposlene. Primera radi, ako vaše osoblje radi pod visokim pritiskom, verovatno ne želite da pogoršate ovo korišćenjem intenzivnih boja. Umesto toga, razmislite o mešanju neutralnih boja sa prigušenim bojama vašeg brenda da biste stvorili savršenu šemu nijansi za kancelariju.

U isto vreme, ako je kreativnost u srcu vašeg brenda, obični beli zidovi neće biti dovoljni. Pokušajte da budete originalni i kreativni sa bojama. Možda je pravo rešenje da izađete iz zone komfora i izaberete i radikalno različite boje da biste naglasili jedinstvenu estetsku viziju vaše kompanije.

Pokažite stav nameštajem i dekorom

Kancelarijski nameštaj i dekorativni detalji i te kako mogu da prenesu vašu poslovnu filozofiju. Premda je primarni cilj da izaberete praktičan, funkcionalan i udoban nameštaj, to ne znači da njime ne možete ukazati klijentima na vašu kreativnost ili čak ciljeve za koje se zalažete.

Postoji nekoliko načina da ugradite svoj logotip i brend u svoj dekor, od suptilnog do šokantnog, u zavisnosti od poruke koju želite da pošaljete. Prilagođene tapete su odličan i jeftin način da se uspostavi osećaj postojanosti i autoriteta, na primer. Zidnom umetnošću takođe možete učiniti brend relevantnim – ako štampate velika zidna platna prethodnih radova i uspešnih projekata.

Elementi modernog dizajna u bojama kompanije mogu da daju uvid u inovativan stav koji imate u poslu. Kada udobnu fotelju ili sofu postavite tako da gleda na zid sa uramljenim priznanjima firme, vi zapravo pravite savršenu formulu za sticanje poverenja svojih klijenata. Ujedno inspirišete zaposlene da nastave sa svojim usavršavanjem i tako doprinesu ugledu brenda.

Dobro uređena kancelarija govori posetiocu ko ste i za koje ciljeve se zalažete u kompaniji pre nego što bilo ko progovori. Od šeme boja do oznaka i logotipa na zidnim satovima, kalendarima i drugom kancelarijskom inventaru, maksimalno iskoristite sve raspoložive opcije. Dobro odabran kancelarijski nameštaj i zidna umetnost šalju jasan signal i uvek su bolje rešenje od golih zidova i prazne recepcije. Brendiranjem poslovnog prostora zapravo definišete kulturu svog radnog mesta. Rad u inspirativnom okruženju poboljšava zadovoljstvo zaposlenih, pa tako dobijate i opipljiv marketinški alat koji će pomoći vašem brendu da raste iz dana u dan.

/ PR /

Check Also

Danas proslavljamo Svetu braću, Ćirila i Metodija – Dan slovenske pismenosti i kulture

Ćirilo i Metodije, u narodu poznati i kao Sveta braća, bili su braća iz Soluna, …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.