Vlasotinački đaci posetili Microsoft razvojni centar Srbije u Beogradu

Slide Background
Build & Design
Build & Design
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow

Učenici Osnovne škole „Siniša Janić“, Tehničke škole i Gimnazije „Stevan Jakovljević“su sa svojim nastavnicima posetili Microsoft razvojni centar Srbije u Beogradu.

Poseta je organizovana kako bi se đaci bliže upoznali sa informacionim tehnologijama i budućim zanimanjima u oblasti IT-a. Oni su ovom prilikom saznali koje su im mogućnosti na raspolaganju kada je u pitanju dalje školovanje, praksa i mogućnosti zapošljavanja u IT sektoru.

Gosti iz Vlasotinca upoznali su se sa osnivanjem i radom Microsoft razvojnog centra u Beogradu, koji je okupio vrhunske stručnjake iz oblasti kompjuterskih nauka i primenjene matematike iz Srbije kako bi doprineo razvoju novih Microsoft tehnologija.

Učenici su imali priliku da se bliže upoznaju sa Microsoft tehnologijama, razgovaraju sa inženjerima i obiđu neke od prostorija Razvojnog centra u Beogradu, a najzanimljivija im je bila mogućnost da probaju Hololens i približe sebi kako funkcioniše virtuelna realnost.

„Tokom obilaska kompanije uvideli smo da je ona jedna od najrazvijenijih na tehnološkoj mapi sveta“, prenosi nam svoje i utiske kolega profesorka Milena Aleksić.

Microsoft razvojni centar u Beogradu je posetilo 28 osnovaca, 15 gimnazijalaca i 20 učenika Tehničke škole koji iskazuju posebno interesovanje za informatiku, matematiku i fiziku. Sa njima su bili profesori Časlav Stojiljković, Biljana Pejčić, Dušan Pešić, Milena Aleksić, Marija Dinić, Maja Veljković, Vitomir Hadži-Đokić i Srđan Stanojević. Posetu su organizovali direktori škola u saradnji sa bivšim učenicima koji sada rade u Microsoft razvojnom centru Srbije, Jovanom Ćukalovićem i Nemanjom Stankovićem.

Izovr KC Vlasotince

Check Also

Školarci od petka na mini raspustu

Prolećni raspust ove godine doneće učenicima punih deset dana odmora “u komadu”, što će biti …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *