Početak realizacije projekata “Grad kao brend”

Slide Background
Build & Design
Build & Design
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow

U velikoj sali Skupštine grada, Aleksandar Dejanović, profesor Visoke škole modernog biznisa iz  Beograda predstavio  je projekat ,,Grad kao brend”, kojem su u ime rukovodstva grada prisustvovali Nenad Antić, zamenik gradonačelnika, Zoran Velinović, pomoćnik gradonačelnika i Miroljub Stanković, gradski većnik.

,,Suština ovog projekta i obuke koja će biti sprovedena je utvrđivanje brenda našeg grada i to će biti vodilja za investitore i društveni razvoj ovog kraja. Ono što je veoma bitno da je obuka veoma zanimljiv proces u koji su uključeni  obrazovani i ambiciozni predstavnici Gradske uprave, javnih preduzeća i ustanova, koji će kroz realizaciju ovog projekta steći potrebno znanje, ali i pomoći definisanju brenda”, rekao je, Nenad Antić, zamenik gradonačelnika Vranja.

,,Cilj ovog projekta je povećanje konkurentnosti i atraktivnosti Vranja i zbog toga je ovo veoma važan projekat, pa u tom smislu  svi učesnici treba  vrlo dosledno da završe predviđenu obuku u cilju postizanja željenih rezultata”, dodao je Zoran Velinović, pomoćnik gradonačelnika.

Profesor Aleksandar Dejanović , istakao je da brendiranje nije  lak zadatak, ali da zajedničkim snagama mogu da se postignu dobri rezultati u postavljanju osnova  za izradu strateškog dokumenta o brendu grada Vranja, što je i krajnji cilj ovog projekta. Realizacija pomenutog projekta predviđa četri faze, obuku polaznika, istraživanja, implementaciju  i kontrolu, koje će biti realizovane u narednom periodu.

Check Also

Leskovac bogatiji za tri devojčice i jednog dečaka

U porodilištu Opšte bolnice Leskovac u prethodna 24 časa rođene su četiri bebe. Leskovac je …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *