Za neodlučne ali iskusne – novi brend Bakine tajne i Pigmaliona

Slide Background
Build & Design
Build & Design
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow

Spajajući dva proizvoda koji se prave od voća iz ovih krajeva “Pigmalion” i Bakina tajna” otišli su korak dalje u inovaciji tradicionalnih proizvoda, džema i rakije.

Džem od šljive ili kajsije sa rakijom od šljive ili kajsije pomirili su u nama sladokusca i hedonistu jer nikada nije bilo lakše rešiti dilemu da li se “žestina” i slatko “slažu”. Složili su se odlično ako je suditi po prvim reakcijama degustatora, mnogobrojnih novinara i food influensera koji su bili gosti na imanju Eko plantaže Tamnjanica gde se proizvode najkvalitetnije rakije “Pigmalion”. Zajedničkim snagama sa brendom “Bakina tajna” predstavili su novi proivod na ovim prostorima.

Na početku nam je ova ideja bila neobična, draga i mislili smo da krenemo proizvodnju za naše poslovne partnere kao novogodišnji poklon. Onda smo malo popričali sa ljudima i videli da ustvari da kada im kažemo šta hoćemo da radimo otvore im se oči i pojavi im se osmeh na licu.  Kada smo krenuli da pričamo sa potrošačima, sa maloprodavcima videli smo i njima to svima zvuči interesantno, kaže Maja Knežević, marketing menadžer Atlantic grupe.

“Neko je to prepoznao kao proizvod koji će se koristiti uveče zajedno sa slanim proizvodima kao zanimljiva kombinacija a neko za jutro kao dobar antristres za početak dana.  Izabrali smo ovaj period godine za početak plasmana na tržištu zato što je to doba godine kada inače malo više razmišljamo o tom nekom zajedništvu, o emocijama, o praznicima i želimo da opet podsetimo šta je naš brend “Bakina tajna”. Drago nam je što smo se udružili sa rakijom “Pigmalion” jer verujem da delimo iste vrednosti, navela je Maja koja je podsetila da bredn “Bakina tajna” ove godine obeležava 20 godina od nastajanja ali da ove dve decenije treba uzeti uslovno kao jubilej jer su ipak u pitanju vekovi tradicije pripreme hrane na ovim prostorima.

Zajedništvo su najbolje pokazali na delu udruživanjem sa Eko plantažom Tamnjanica koja pored gajenja lekovitih i eteričnih biljaka uzgaja i voće od kojih pravi najkvalitetnije rakije koje na međunarodnim sajmovima osvajaju prestižne nagrade. Gorazd Čuk, vlasnik plantaže i Kuće umetnika “Pigmalion” kaže da će sa novim proizvodom nastaviti da se probijaju na tržištu pod sloganom “Mi stvaramo umetnost”. Novi brend ima  etikete koje su ručno oslikane akvarelom i tako su se približili umetnosti  i kako navode njegovi tvorci “još jedan detalj da nije u pitanju puka serijska proizvodnja”.

“U Tamnjanici smo od 2017.godine i za sve ove godine ugostili smo 115 umetnika iz celog sveta. Oni su nas naučili da svoja dela, sliku, kip ili fotografiju stvaraju tako da se njima sviđa a ne masi. Zato i mi pravimo proizvode koji se prvo nama sviđaju a onda tražimo kupce kojima će se dopasti to što radimo. Svesni smo da smo na ovom neugodnom terenu gde se ne može praviti ozbiljna industrija pa se zato moramo malo više truditi, kaže Čuk i dodaje da neće odustati od svoje misije da proizvodi samo vrhunske rakije jer su njegova ciljan grupa zahtevni kupci koji umeju da prepoznaju kvalitet.

Inače, “Bakina tajna” se prodaje na 14 tržišta širom sveta koja imaju stroge standarde kada je u pitanju kvalitet, od Evropske Unije do Japana.

Check Also

Obeležena 105. godišnjica osnovne škole Slavko Zlatanović

Osnovna škola Slavko Zlatanović u Miroševcu danas je svečano obeležila svoj 105. rođendan uz priredbu, …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *