VLASINA JOŠ ČISTIJA LJUBAV: Coca-Cola sistem investirao preko pola miliona evra u razvoj vlasinskog kraja

Slide Background
Build & Design
Build & Design
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow

U sklopu snažne podrške lokalnoj ekonomiji u vlasinskom kraju, koja samo u poslednje tri godine premašuje pola miliona evra, kompanija Coca-Cola HBC Srbija pokrenula je novu inicijativu, „Vlasina – još čistija ljubav“.

Inicijativa je deo krovnog projekta „Vlasina – čista ljubav“, i biće usmerena na upravljanje ambalažnim otpadom i promociju reciklaže na Vlasini. Na predstavljanju, održana je radionica za lokalne ugostitelje, koje kompanija podržava od 2021. godine. Radionica je okupila i vodeće stručnjake iz oblasti održivog turizma i upravljanja otpadom, pružajući učesnicima mogućnost da se bliže upoznaju sa ključnim konceptima i praksama u očuvanju netaknute prirode Vlasine.

Lokalni ugostitelji koji su učestvovali na radionici izrazili su veliku zahvalnost Coca-Cola sistemu što je  prepoznao potencijal ovog kraja, u koji godinama ulaže.

Velika je čast i zadovoljstvo kada jednu ovakvu radionicu organizuje profesionalna kompanija, i što od predavača možemo da čujemo svrsishodne smernice za budući razvoj turizma na Vlasini. Svi mi koji živimo na Vlasini i bavimo se ugostiteljstvom dobili smo mogućnost da učestvujemo u zajedničkom donošenju odluka i budemo informisani o investicijama i projektima od kojih imamo direktnu ili indirektnu korist, sada ili u budućnosti”, istakla je Lidija Arsić, ugostiteljka iz apartmana „Vlasinski vrtovi“.

Inicijativu „Vlasina – još čistija ljubav“ sprovodi kompanija Coca-Cola HBC Srbija, u partnerstvu saTurističkom organizacijom opštine Surdulica i kompanijom Sekopak. Na potezu pored Vlasinskog jezera i u ugostiteljskim objektima postavljeni su kontejneri za selektivno odlaganje ambalažnog otpada, koji će potom biti poslat na reciklažu, čime su stvoreni preduslovi da zaštićeno područje Vlasine ostane čisto.

„Vlasina – još čistija ljubav“ je zajedno sa krovnim projektom naša trajna investicija u ovaj kraj, jer je deljenje znanja najdugovečnija investicija. Ponosni smo na naš biznis ovde, na više od 100 zaposlenih, na modernu punionicu u koju smo uložili preko 15 miliona evra, čineći je pravim ambasadorom vlasinskog kraja. Ipak, naše najvažnije nasleđe stvaramo kroz osnaživanje zajednice. Naš doprinos lokalnoj ekonomiji kroz različite naknade, ali i investicije u izgradnju lokalne putne infrastrukture, donacije i druge projekte, samo u poslednje tri godine premašuje pola miliona evra. Želimo da, uz čvrsta partnerstva, nastavimo da razvijamo i osnažujemo vlasinski kraj“, poručio je Đoko Stojčevski, direktor punionice Rosa vode „Vlasinka“, koja je deo Coca-Cola sistema.

U narednom periodu Vlasina će posetiocima ponuditi i nove i osvežene planinarske staze, u ukupnoj dužini od 47 kilometara, kao zajedničku investiciju Coca-Cola sistema i Kancelarije Programa Ujedinjenih nacija za razvoj (UNDP) u sklopu „Vlasina – čista ljubav“ projekta.

Check Also

Izgradnja primarne vodovodne mreže od Velikog Trnjana do Palikuće privodi se kraju

Gradonačelnik Leskovca, Goran Cvetanović, istakao je danas značaj završetka projekta izgradnje primarne vodovodne mreže od …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *