Narodni parlament dokazao da Telekom Srbija krši prava potrošača

Slide Background
Build & Design
Build & Design
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow

Udruženja građana Narodni parlament saopštio je danas da je pred Ministarstvom trgovine, turizma i telekomunikacija dokazalo da Telekom Srbija ugvorima krši prava potrošača.

– U ugovorima sa obaveznim periodom trajanja (tzv. ugovor na 24 meseca) koje Telekom zaključuje sa korisnicima svojih usluga nalazi se odredba kojom je propisano da će u slučaju raskida ugovora od strane pretplatnika, korisnik biti u obavezi da nadoknadi sve mesečne pretplate do kraja trajanja tog ugovora. U praksi bi to značilo d aukoliko građanin npr. zaključi ugovor o korišćenju internetai  na 24 meseca i koristi ovu uslugu samo 4 meseca pa isti raskine, ima obavezu da nadoknadi preostalih 20 pretplata iako uslugu ne koristi više. Potrošačima koji su se javljali Narodnom parlamentu kao regionalnom centru za zaštitu potrošača južne i istočne Srbije, nije bilo moguće pružiti pravnu zaštitu jer je operator kao druga ugovorna strana sebe zaštitila ovim nepravičnim odredbama i svaki pokušaj raskida ugovora stvarao bi finansisjko opterećenje samo na strani korisnika usluga – nabovi se u saopštenju Narodnog parlamenta.

– Upravo iz ovih razloga pokrenut je potupak za zaštitu kolektivnog interesa potrošača. Rešenjem nadležnog Ministarstva naloženo je Telekomu-u da obustavi ugovaranje nepravičnih ugovornih odredbi, što bi značilo izmenu Opštih uslova za pružanje usluga koji su sastavni deo svakog ugovora. Ukoliko se Telekom odluči da osporava ovakvo rešenje i tuži Ministarstvo, konačnu odluku o ovome će doneti Upravni sud Republike Srbije – zaključuje se u saopštenju Narodnog parlamenta.

Check Also

Odgovorna upotreba pametnih telefona

Ubrzan tehnološki napredak postavio je pametne telefone u centar naših života. Ovi mali uređaji postali …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *