Dušanu Kitanoviću, grafičkom dizajneru iz Leskovca, prva nagrada i 3.000 evra za novi logo ”Neoplante”

Slide Background
Build & Design
Build & Design
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow

On je, saopštava ova kompanija, na najbolji način razumeo vezu između Novog Sada i onoga što ”Neoplanta” jeste.

Kompanija za proizvodnju mesa ”Neoplanta”, raspisala je nagradni konkurs pod nazivom ”I nekad i sad, Neoplanta je Novi Sad” za novo idejno rešenje logotipa firme. Svoje predloge poslalo je 250 autora iz cele Srbije, a stručni žiri najboljim proglasio rad leskovačkog grafičkog dizajnera, Dušana Kitanovića.

U saopštenju, u kojem su obznanjeni rezultati konkursa, kaže se da je Kompanija želela da, preko novog logotipa, učvrsti vezu sa Novim Sadom, čiji latinski naziv nosi kao svoje ime.

Dizajner Dušan Kitanović, pokazao je da je na najbolji način razumeo vezu između Novog Sada i onoga što ”Neoplanta” jeste. Spoj tradicionalnih receptura, savremenog načina života i inovativnih tehnologija se nedvosmisleno ogledaju u novom vizuelnom identitetu naše kompanije, zbog čega je odlučeno da njegovo kreativno rešenje predstavlja novi simbol ”Neoplante”, objašnjava se u odluci.

Naš mladi sugađanin, bavi se poslom za koji se školovao i koji voli, a za Dnevnik juga, priča o konkursu na kome je ”oduvao” konkurenciju:

– Mnogo puta sam odlazio u vojvođansku prestonicu, ali nisam mnogo znao o Novom Sadu. Otprilike toliko informacija imao sam i o Kompaniji ”Neoplanta”. Tada sam krenuo u dugačke pripreme, pročitao bezbroj istorijskih fakata, odgledao dosta dokumentaraca i sve što je bilo dostupno o ovom preduzeću, računajući i sve reklame reklamne džinglove i spotove. Kako je radni zadatak bio da se, kroz logotip prikaže veza između prošlosti i sadašnjosti, kao i između grada i kompanije, došao sam na ideju da se u rešenju nađu simboli Novog Sada: Sat na Petrovaradinskoj tvrđavi i most (Žeželjev), kao jasne asocijacije. Ravna linija na kojoj stoje, simbolizuje vojvođansku ravnicu.

Dušan je, kaže, ubeđen da je stručni žiri pročitao i obrazloženje na 15 strana, koje je pratilo svako od tri ponuđena rešenja. Na sličan način prilazio je svakom konkursu na kome je učestvovao, ne samo u Srbiji, već i okruženju.

Mladom leskovačkom dizajneru je, pored titule pobednika konkursa, pripala i novčana nagrada od 3.000 evra.

– Deo novca svakako će otići na nabavku nove savremene opreme i alata, a ostatak, ne znam, verovatno na neko letovanje, koje tako željno svi čekamo. Proglašenje pobednika i dodela nagrada je planirana za par dana i ponosan sam što je logotip jedne čuvene kompanije mojih ”ruku” delo, u šali dodaje ovaj talentovani mladi Leskovčanin.

Ovaj sadržaj je deo projekta koji je sufinansirala opština Leskovac. Stavovi izneti u podržanom medijskom projektu nužno ne izražavaju stavove organa koji je dodelio sredstva.

Check Also

Školarci od petka na mini raspustu

Prolećni raspust ove godine doneće učenicima punih deset dana odmora “u komadu”, što će biti …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *