Onlajn šopovi ogromnu ekspanziju doživeli su tokom pandemije, pa su se prodaji ili kupovini preko interneta, priklonili i nekadašnji ljuti protivnici ovakvog načina trgovanja. To je, slažu se stručnjaci, još nedovoljno uređena oblast i zato je plodno tlo za različite prevare ili u najmanju ruku za dovođenje kupaca u zabludu.
Onlajn šopovi, po članu 36 Zakona o trgovini , imaju obavezu da jasno naznače trajanje popusta, odnosno datum od kog i do kog važi odredjeni prodajni podsticaj, podsećaju iz Regionalne privredne komore, uoči prolećnih popusta.
Prodajni podsticaj je ponuda robe ili usluga pod povoljnijim uslovima u odnosu na redovnu ponudu, posebno po pitanju cene, pogodnostima pri kupovini i isporuci, obećanim nagradama i pratećim poklonima, navodi se, izmedju ostalog, u pomenutom članu Zakona.
Ponuda prodajnog podsticaja sadrži vrstu podsticaja, precizno i jasno određene robe ili usluge, period važenja, sa naznakom datuma početka i datuma isteka akcije, a u slučaju rasprodaje, uz napomenu ”dok traju zalihe” i sve eventualne posebne uslove vezane za ostvarivanje prava na podsticaj, podsećaju u Sektoru udruženja Privredne komore Srbije.