Još jedan brend Leskovčana – Leskovačka ljutenica

Slide Background
Build & Design
Build & Design
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow

Pored sprže, roštilj mesa, ajvara, Leskovac je od danas ponosni vlasnik još jednog brenda – Leskovačke ljutenice.

Zavod za intelektualnu svojinu uručio je Privrednoj komori Jablaničkog i Pčinjskog okruga, rešenje o brendiranju Leskovačke ljutenice, odnosno sertifikat Leskovačka ljutenica.

“Najčešće asocijacije na grad Leskovac su dobar, kvalitetan roštilj i paprika, odnosno ajvar. Zato smo u prethodnom periodu energiju uložili u brendiranje roštilj mesa, ajvara, sprže, a dans evo i ljutenice. Grad je brendiranje ljutenice finansirao sa milion dinara, a ova ljuta đakonija neizostavna na zimskoj trpezi, poznat kao hrana koja otvara apetit i budi sva naša čula. Ovi gastronomski brendovi su specifičnosti na koje smo ponosni i koje ističemo sa ciljem da još više pronesemo glas o našem gradu i pomerimo granice naše prepoznatljivosti – kazao je predsednik Privremenog organa grada Leskovca, Goran Cvetanović.

Goran Jović, direktor Regionalne privredne komore, kazao je ovom prilikom da iza ovog brendiranja stoje dve godine konstantnog rada.

“Jedina smo privredna komora u Srbiji koja se bavi očuvanjem ovog autentičnog. Drago mi je što smo uspeli u tome, nadam se da ćemo prefiks „leskovački“ zaštititi i uključiti i druge brendove i ostaviti u nasleđe iza nas. Drago mi je što su to shvatili i proizvođači i sada smo ponosni nosioci pet brendova. Tri proizvoda, od 85 u Srbiji, su međunarodno zaštićena i još moramo raditi na tom polju – kazao je Jović.

Inače u narednoj godini, grad planira da zaštiti i Leskovačku mučkalicu.

Check Also

Za Leskovac zajedno traži smenu direktorke Vodovoda

Lider Grupe građana Za Leskovac ZAJEDNO dr Nenad Zdravković zatražio je danas na konferenciji za …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *