Leskovački domaći ajvar u konkurenciji za nagradu “Najbolje iz Srbije”

       Leskovački domaći ajvar nominovan je za nagradu u okviru akcije “Najbolje iz Srbije”, koju je i ove godine pokrenula Privredna komora Srbije u saradnji sa Ministarstvom trgovine, turizma i telekomunikacija.

        Glasanje potrošača uveliko je u toku, a za prestižno priznanje „Najbolje iz Srbije” ove godine takmiči se više od 130 kompanija, koje su nominovale više od 190 brendova u 24 kategorije.  

      U okviru akcije će biti izabrani najuspešniji robni i korporativni brendovi na domaćem tržištu, kao i najbolji izvoznici, manifestacije i startap preduzeća. Mogu da učestvuju sva preduzeća koja posluju u Srbiji, konkurišući za priznanje u određenim kategorijama, zavisno od delatnosti, porekla preduzeća i brenda.

     Leskovački domaći ajvar u trci je za nagradu u kategorijama: 1. Roba svakodnevne potrošnje: Hrana i 11.Najbolji brend sa zaštićenim geografskim poreklom.

      Glasanje traje do 6. novembra i veoma je jednostavno. Potrebno je da se potrošači registruju na sajtu  www.najboljeizsrbije.rs, ostave adresu svoje elektronske pošte, na koju će im stići link čijim aktiviranjem stiču mogućnost da glasaju. Glasanje je omogućeno i sa naloga na društvenim mrežama, koje ne zahteva registraciju.

       Nagrada „Najbolje iz Srbije” prepoznata je kao jedno od najkredibilnijih priznanja u Srbiji, a brendovi se biraju prema utvrđenoj metodologiji, na osnovu rezultata glasanja potrošača i stručne javnosti, kao i tržišno – finansijskih parametara i ocena stručnog žirija. Žiri koji i ove godine čine predstavnici Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija, Ministarstva privrede, Privredne komore Srbije, Ekonomskog fakulteta, Centra potrošača Srbije, marketinških agencija i medija, daće konačnu ocenu.

          Pobednici akcije biće proglašeni krajem novembra. Oni će dobiti pravo da znak „Najbolje iz Srbije” koriste kao simbol kvaliteta i poverenja na proizvodima, kao i u promotivnim i marketinškim aktivnostima.
          Kao i prethodnih godina, Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija, u saradnji sa najvećim trgovinskim lancima, za dobitnike organizovaće „Top korner”, u okviru kog će u marketima biti izloženi nagrađeni brendovi: hrana, piće i hemija, kozmetika i farmaceutski proizvodi.

Check Also

Tradicionalna akcija “Dobro došli, prvaci” u četvrtak u Narodnoj biblioteci

Narodna biblioteka “Radoje Domanović” u Leskovcu uz prigodan program i ove godine realizuje tradicionalnu akcija …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *