
U susret predstojećim praznicima, Lidl Srbija pokreće veliku kampanju prikupljanja namirnica za korisnike humanitarnih programa Crvenog krsta Srbije, pod nazivom „Mala dela su velika stvar“, u kojoj se potrošači pozivaju da kupe i doniraju proizvode.
Akcija je počela juče i traje do 15. decembra, kada će kompanija izdvojiti dodatna novčana sredstva, namenjena opremanju više od 10 narodnih kuhinja u Srbiji.
Tokom 18 dana, potrošači će moći će da doniraju osnovne životne namirnice i sredstva za higijenu, tako što će kupiti označene proizvode u LIDL-u, a potom ih odložiti na sto iza kase.
Nemačka kompanija je, u želji da pokaže solidarnost sa najranjivijim društvenim grupama, pozvala je potrošače da se uključe u kampanju „Mala dela su velika stvar“ i na taj način ulepšaju praznike svojim siromašnim sugrađanima.
Saradnja LIDL-a i Crvenog krsta počela je nedavno, kada je ovaj poznati trgovinski lanac donirao sedam tona hrane narodnim kuhinjama u Srbiji, a predsednik organizacije, Dragan Radovanović, istakao je da se radi o kompaniji koja ima visoku svest o važnosti pružanja pomoći.
Kao internacionalni trgovinski lanac, LIDL Srbija, kroz moto odgovornosti „Na putu prema sutra“, sprovodi niz društveno odgovornih aktivnosti, koje se zasnivaju na pet stubova: asortiman, zaposleni, životna sredina, društvo i poslovni partneri, navodi se u saopštenju kompanije.
S.Ć.