-Na jubilarnom 40. Sajmu turizma u Beogradu predstavili smo prirodne vrednosti našeg mesta, sa velikim osvrtom na manifestaciju Vinski bal – kaže v.d.direktora Turističke organizacije opštine Vlasotince Nataša Đokić Živković.
S obzirom na to da se u isto vreme održavao i sajam vina, Turistička organizacija imala je podršku Vinskog viteškog reda Simeon u promociji Vlasotinca kao vinskog kraja.
-Dogovorena je saradnja sa turističkim organizacijama koje, kao i mi, imaju za cilj razvoj vinskog turizma. Takođe, jedan od prioriteta će nam biti izrada Plana razvoja turizma opštine Vlasotince koji će biti smernica za afirmaciju takozvanih sirovih turističkih resursa, kojih imamo u izobilju i njihovo stavljanje u funkciju. Takav dokument i njegova realizacija bi mogli biti odličan početak jednog novog aspekta razvoja turizma u nađem mestu – dodaje Đokić Živković.
Na ovogodišnjem sajmu turizma učestvovalo je 1200 izlagača iz 55 zemalja sveta, a prema rečima organizatora, bilo je oko 70.000 posetilaca. Turistička organizacija opštine Vlasotince učestvovala je četvrtu godinu zaredom na najvećoj smotri turizma kod nas.