Uprava za trezor uvodi novu uslugu Sistem za upravljanje redovima čekanja

Uprava za trezor Ministarstva finansija Vlade Republike Srbije saopštila je da od danas, u cilju unapređenja svog rada, uvodi novu uslugu – sistem za upravljanje redovima čekanja, posredstvom redomata i QR kod čitača. Novi sistem uspostavljen zasad samo u Beogradu, a do kraja godine, dobiće ga još osam filijala, medju kojima i leskovačka.

U saopštenju se navodi da se time postiže visokotehnološka organizacija poslovanja, koja smanjuje gužvu kako za klijente, tako i za službenike.

Skeniranjem QR koda koji se nalazi na ulazu u filijalu, korisnik u pretraživaču svog mobilnog telefona dobija meni sa uslugama koje su mu na raspolaganju.

Odabirom određene usluge, klijent dobija informaciju o svom rednom broju, broju ljudi koji čekaju ispred njega, na kojim šalterima će biti uslužen i kada je njegov broj na redu.

Ovakav sistem omogućava i kontrolisan broj prisutnih ljudi u šalter salama, čime se poštuju preporuke Kriznog štaba o dozvoljenom broju ljudi u zatvorenim prostorijama i poštovanju fizičke distance usled pandemije koronavirusa.

Novi sistem je već uspostavljen u tri filijale u Beogradu (Stari grad, Novi Beograd, Palilula), dok se do kraja godine očekuje da to bude učinjeno u još osam filijala u Novom Sadu, Pančevu, Vranju, Leskovcu, Nišu, Novom Pazaru, Voždovcu i Čukarici, sa ciljem da u narednom periodu sve filijale budu opremljene modernim sistemom upravljanja redovima.

S.Ć.

Check Also

KUPONI ZA SVE – OVDE SE PRIJAVITE I PREUZMITE 10.000 RSD ZA ŠOPING NA TEMU!

Savršeno praznično iznenađenje Decembar – vreme darivanja, ali i glavobolja zbog osmišljavanja poklona. Šta pokloniti, …