“STIŽEMO SA JUGA” – “Chrono” iz Leskovca i “Radanska ruža” iz Lebana dobile podršku Coca – Cole

Ukupno devet preduzetnika sa juga Srbije dobilo je priliku da unapredi proizvodnju, promociju i plasman svojih proizvoda.

U partnerstvu sa Privrednom komorom Srbije i Smart kolektivom, Coca-Cola sistem pokrenuo je jedinstveni program „Stižemo sa juga”, kojim će podržati razvoj poslovanja malih proizvođača hrane sa juga naše zemlje. Ukupno devet odabranih preuzetnika će kroz novu online platformu,kao i u okviru karavana u 10 gradova Srbije direktno promovisati i prodavati svoje proizvode.

Učesnici će, takodje, dobiti četvoromesečnu razvojnu podršku kao i mentorsku pomoć eksperata Coca-Cola sistema u oblastima marketinga, prodaje, tehnologije proizvodnje i finansija.  Medju podržanih devet preduzeća, dva su sa teritorije Jablaničkog okruga:  ‘’Chrono’’ iz Leskovca i ‘’Radanska ruža’’ iz Lebana. Svi oni su razvili inovativne i kvalitetne prehrambene proizvode, koristili lokalne sirovine i tradicionalne recepture, poseduju HACCP setrifikat, deklaraciju i specifikaciju proizvoda prema pravilniku.U asortimanu njihovih proizvoda su domaći džemovi, marmelade, slatka, ajvari, sušeno voće, brašna za beskvasni hleb, začini I čajevi.

Na Zemunskom keju, gde je predstavljen program,  širili su se mirisi i ukusi juga Srbije kojima nisu mogli da odole brojni posetioci, gosti i  prolaznici. Svi oni su mogli da kupe proizvode učesnika u programu po simboličnim cenama i podrže lokalne proizvođače. Poznata kulinarska blogerka Minja Bogdanovski spremala  je ukusne specijalitete upravo koristeći proizvode izabranih malih proizvođača.

„Sjajna energija ovih vrednih ljudi, njihova posvećenost, privrženost tradiciji i kvalitetu, za nas su bili velika inspiracija i motiv da im pružimo podršku. Iako imaju izvanredan potencijal, mali  preduzetnici juga Srbije svakodnevno se susreću sa brojnim izazovima, među kojima je ključan – razvoj biznisa na dugoročnom planu. To nas je zapravo i motivisalo da, zajedno sa našim partnerima, osmislimo program koji će omogućiti preduzećima iz lokalnih sredina da steknu nova znanja i ugrade u svoje poslovanje iskustva koja mi kao kompanija imamo i delimo sa njima. Na taj način ćemo još jednom podržati razvoj biznisa, time svakako i celokupnu privredu, baš kao što to Coca-Cola čini duže od pola veka u Srbiji“, rekla je prilikom prezentacije,  Jovana Paljić, predstavnica kompanije Coca-Cola HBC Srbija.

S.Ć.

Check Also

Leskovac bogatiji za tri devojčice

U porodilištu Opšte bolnice Leskovac u prethodna 24 časa rođene su tri bebe. Leskovac je …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *