hotel bell

Selidbe u Srbiji – Saveti za jednostavnu selidbu bez muke

Iako se radi o novom listu u životu i promenama koje dugo čekamo, sam proces selidbe je vrlo stresan. Psihološka istraživanja pokazuju da selidba spada među najstresnije situacije u životu.

Međutim, uz par trikova i saveta, ne mora tako da bude. Selidba jeste veliki i ozbiljan posao, ali uz malo dobre pripreme dan selidbe biće sasvim običan dan. U nastavku delimo savete sa vama kako isplanirate i izvedete samostalnu selidub.

Dobar plan – pola posla

Ma koliko zvučalo kao fraza, dobar plan i organizacija sačuvaće vas najviše od stresa koji nosi selidba sa sobom. Naš savet je da u planiranju krenete sa spiskom stvari. Napravite spisak svih stvari koje imate. Kada ih imate na papiru znatno lakše ćete organizovati pakovanje, jer ćete na taj način videti i koje stvari sa kojim možete zajedno da pakujete, koliko će vam kutija i zaštitnog materijala biti potrebno. Spisak je odličan način da vidite koje su vam stvari potrebne, a koje vam više neće koristiti.

Ovo je odličan način da proveravate da li ste nešto zaboravili tokom pakovanja. Sa spiskom i planom možete krenuti ranije, pa spisak dopunjavati usput.

Odredite budžet unapred

Ukoliko mislite da vas samostalna selidba neće koštati ništa, moraćemo da vas razočaramo. U najvećem broju i za samostalnu selidbu potrebno je da izdvojite određeni novac.

Pre svega, biće vam potreban novac za prevoz. Kod samostalne selidbe ovo je najveći izdatak, osim u slučaju da imate svoje vozilo.

Takođe, novac ćete morati da izdvojite za kutije i zaštitni materijal. Doduše, ovo je stack gde možete da uštedite ukoliko ste čuvali kutije vaše bele tehnike. Ukoliko niste to učinili, možete svratiti do vašeg obližnjeg marketa ili prodavnice i kod njih se raspitati da li imaju višak kutija koje bi vama bile od pomoći.

Takođe, kada je reč o zaštitnom materijalu, u ovom slučaju možete takođe improvizovati i uštedieti nešto novca. Naime vašu ćebad, jorgane i slično možete da iskoristite za zaštitu, umesto pucketave folije i sunđera.

Kada ste odredili koliko će vas koštati prevoz i zaštitni materijal, podvucite crtu. Ukoliko imate prijatelje, koji će vam pomoći oko selidbe, ovo bi bila vaša konačna cena.

Sigurni smo da će suma biti nešto veća nego što ste očekivali, pa je ovo pravi trenutak da razmislite da li vam se više isplai samostalna selidba ili sa agencijom. Ako vas zanimaju cene agencije za selidbu, njih možete saznati na stranici selidbe Beograd cene.

Obezbedite kvalitetan prevoz

Ukoliko ste pomislili da možete selidbu da izvršite autom – odmah moramo da vam skrenemo pažnju da se varate. Ma koliko da je vaš auto prostran i veliki selidba sa njim bi vam oduzela previše vremena,a na kraju bi vas i samo gorivo skupo koštalo, zbog velikog borija tura.

Poseban problem predstavlja prevoz nameštaja. Nameštaj je, pre svega kabast za auto, a sa druge strane ukoliko biste obezbedili prikolicu za auto rizikujete oštećenje nameštaja.

Naš savet je da u ovom slučaju obezbedite dobar prevoz i za to je najbolje obratiti se agenciji za selidbu. Vozila agencija za selidbu su osigurana, a unutrašnjost pojedinih vozila tapacirana za prevoz posebno osetljivih i vrednih komada nameštaja.

Selidba prilika da se rešite nepotrebnih stvari

Sigurni smo da ste ve’ prilikom pravljenja plana i spiska uočili pozamašnu gomilu stvari kojih se treba rešiti. Verujte nam na reč, kada bude došlo na red pakovanje i kada sve prođe kroz ruke, gomila će biti još veća.

Nema razloga da stvari koje ne koristite sa sobom vučete u nov životini prostor. Ovo vam je sjajna prilika da temeljno pretresete sve ono što koristite. Pritom, možete učiniti i dobro delo, i odeću koju više ne nosite, a u dobrom je stanju, možete pokloniti Crvenom Krstu.

U slučaju da niste sigurni u sebe, angažujte agenciju

U slučaju da niste u mogućnosti da obezbedite pomoć, nemate vremena ili jednostavno niste sigurni da biste mogli sami da izvedete selidbu, obratite se agencijama za selidbu. Agencije vam garantuju siguran prevoz, a u najvećem broju slučajeva nude kompletnu uslugu, od pakovanja i obezbeđivanja vaših svari u kutije, do utovara i istovara stvari.

Čak ukoliko vam je potrebna montaža i demontaža nameštaja, radnici agencije to mogu da obave.

Ono što je važno i na čemu bi trebalo da insistirate prilikom angažovanja agencije, jeste transparentnost troškova. Tačnije, nakon uvida u stanje i vaših potreba, ljudi iz agencije su dužni da vam predoče preciznu procenu njihovih usluga.

Ovo je bio naš kratak vodič kroz proces selidbe. Nadamo se da su vam naši saveti bili od koristi i da će vaša selidba proteći u najboljem redu. Nama preostaje da vam poželimo srećan novi list u novom domu!

/PR/

Check Also

U ponedeljak kreće prijava za upis mališana u leskovačke vrtiće

Predškolska ustanova “Vukica Mitrović” raspisala je Javni konkurs za prijem dece na celodnevni boravak uPU …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *