Projekat „Brendiranje Vranja“ , koji podrazumeva izradu strateškog dokumenta sa jasno definisanim specifičnostima grada, koji će pomoći njegovom privrednom i društvenom razvoju, ušao je u drugu fazu.
Ona podrazumeva niz konkretnih aktivnosti koje obuhvataju istraživanje fokusnih grupa, kao što su investitori, privrednici, turisti i građani, o temeljima reputacije i imidža grada koje su prisutne u njihovoj svesti. Definisani su ciljevi, sastavljeni upitnici, a utvrđen je plan i metoda istraživanja sa definisanim rokom i budžetom. Budžet predviđa štampanje upitnika i prezentacije, kao i pokrivanje troškova svih instrumenata istraživanja.
Istraživanje će biti sprovedeno kroz dvadeset dana od strane „Vranje brending tima“ čiji će fokus biti na iznalaženje brenda koji je potpuno vranjanski, neke osobenosti koje nema u drugoj sredini. Ovaj tim predstavlja skup od trideset, pretežno mladih ljudi iz javnog sektora, koji su uspešno prošli obuku tokom prve faze projekta „Grad kao brend“. Kao rok za potpunu realizaciju istraživanja postavljen je kraj oktobra, nakon čega će izveštaj biti podnet Gradskom veću. Projekatom su predviđene još dve faze koje podrazumevaju implementaciju i kontrolu strateškog plana.
Projekat „Grad Vranje kao brend“, sprovodi se u saranji lokalne samouprave sa Visokom školom modernog biznisa iz Beograda.