U velikoj sali Skupštine grada, Aleksandar Dejanović, profesor Visoke škole modernog biznisa iz Beograda predstavio je projekat ,,Grad kao brend”, kojem su u ime rukovodstva grada prisustvovali Nenad Antić, zamenik gradonačelnika, Zoran Velinović, pomoćnik gradonačelnika i Miroljub Stanković, gradski većnik.
,,Suština ovog projekta i obuke koja će biti sprovedena je utvrđivanje brenda našeg grada i to će biti vodilja za investitore i društveni razvoj ovog kraja. Ono što je veoma bitno da je obuka veoma zanimljiv proces u koji su uključeni obrazovani i ambiciozni predstavnici Gradske uprave, javnih preduzeća i ustanova, koji će kroz realizaciju ovog projekta steći potrebno znanje, ali i pomoći definisanju brenda”, rekao je, Nenad Antić, zamenik gradonačelnika Vranja.
,,Cilj ovog projekta je povećanje konkurentnosti i atraktivnosti Vranja i zbog toga je ovo veoma važan projekat, pa u tom smislu svi učesnici treba vrlo dosledno da završe predviđenu obuku u cilju postizanja željenih rezultata”, dodao je Zoran Velinović, pomoćnik gradonačelnika.
Profesor Aleksandar Dejanović , istakao je da brendiranje nije lak zadatak, ali da zajedničkim snagama mogu da se postignu dobri rezultati u postavljanju osnova za izradu strateškog dokumenta o brendu grada Vranja, što je i krajnji cilj ovog projekta. Realizacija pomenutog projekta predviđa četri faze, obuku polaznika, istraživanja, implementaciju i kontrolu, koje će biti realizovane u narednom periodu.