Dužina saobraćajnice u podnožju Hisara, koja počinje iza bolnice, a završava se raskrsnicom sa Norvežanskom, je 761 metar i najznačajnija stvar u njenoj rekonstrukciji biće ta što će kamenu kocku zameniti asfalt.
Ugovorom je predviđeno uklanjanje kocke, odnosno kompletna rehabilitacija kolovozne konstrukcije posteljicom od šljunka, tamponskim slojem od tucanika i dva sloja asfalta. Prema rečima direktora JP ”Urbanizam i izgradnja”, Novice Nikolića, na trotoarima će biti ugrađene behaton ploče, a planirano je i visinsko regulisanje šaht poklopaca i slivnih rešetki. Odvodnjavanje je rešeno kombinacijom podužnih i poprečnih padova na kolovozu.
Ulica Devet Jugovića, poslednja je saobraćajnica pod kockom , u užem gradskom jezgru, podsetio je gradonačelnik Cvetanović:
– Grad je za njenu rekonstrukciju izdvojio 38 miliona dinara, posao poverio Preduzeću ”AB KOP iz Vlasotinca, a radovi su oročeni na 90 kalendarskih dana. Ovo je vrlo frekventna saobraćajnica i vozači je koriste, uglavnom tranzitno, kako bi brže stigli do Lebanskog puta ili u drugom pravcu, do centra grada. Na taj način ćemo dobiti još jednu modernu ulicu za nesmetan protok saobraćaja, a radilo se ovog leta ili se još uvek radi punom parom na putnoj infrastrukturi širom gradske teritorije: od Bulevara Nikole Pašića i regionalnih puteva Leskovac-Lebane i Leskovac-Vučje, preko opštinskih, lokalnih i nekategorisanih puteva u Vojinici, Guberevcu, Oruglici, Ravnom delu.
On je pozvao vozače da poštuju saobraćajnu signalizaciju i koriste alternativne pravce, kako bi putari nesmetano mogli da rade svoj posao.