Turistička organizacija grada Leskovca nastavila je sa promocijom predstojeće jubilarne 30. „Roštiljijade“, jedne od najvećih privredno-turističkih manifestacija u regionu.
Za dane vikenda, priliku da se upoznaju sa jedinstvenim festivalom roštilja u svetu, ali i sa turističkom ponudom i lepotama grada Leskovca, kroz paropagandne materijale u društvu popularne maskote „Roštiljka“ imali su posetioci manifestacija „Prosto k’o pasulj“ koje je održano u Temerinu, u subotu 1. juna na temerinskom vašarištu i manifestacije „Testomanija“ koja je po prvi put održana u nedelju 2. juna u Novom Bečeju.
U okviru šarolikog programa, radionica i drugih aktivnosti u novobečejskom parku je održano takmičenje za najbolju promociju na manifestaciji, gde je Turistička organizacija grada Leskovca u konkurenciji od više desetina manifestacija koje se održavaju u našoj Republici dobila prvo mesto za „Roštiljijadu“.
„Stavovi izneti u podržanom medijskom projektu nužno ne izražavaju stavove organa koji je dodelio sredstva“.