“STIŽEMO SA JUGA” – „Chrono“ iz Leskovca i „Radanska ruža“ iz Lebana dobile podršku Coca – Cole

Ukupno devet preduzetnika sa juga Srbije dobilo je priliku da unapredi proizvodnju, promociju i plasman svojih proizvoda.

U partnerstvu sa Privrednom komorom Srbije i Smart kolektivom, Coca-Cola sistem pokrenuo je jedinstveni program „Stižemo sa juga”, kojim će podržati razvoj poslovanja malih proizvođača hrane sa juga naše zemlje. Ukupno devet odabranih preuzetnika će kroz novu online platformu,kao i u okviru karavana u 10 gradova Srbije direktno promovisati i prodavati svoje proizvode.

Učesnici će, takodje, dobiti četvoromesečnu razvojnu podršku kao i mentorsku pomoć eksperata Coca-Cola sistema u oblastima marketinga, prodaje, tehnologije proizvodnje i finansija.  Medju podržanih devet preduzeća, dva su sa teritorije Jablaničkog okruga:  ‘’Chrono’’ iz Leskovca i ‘’Radanska ruža’’ iz Lebana. Svi oni su razvili inovativne i kvalitetne prehrambene proizvode, koristili lokalne sirovine i tradicionalne recepture, poseduju HACCP setrifikat, deklaraciju i specifikaciju proizvoda prema pravilniku.U asortimanu njihovih proizvoda su domaći džemovi, marmelade, slatka, ajvari, sušeno voće, brašna za beskvasni hleb, začini I čajevi.

Na Zemunskom keju, gde je predstavljen program,  širili su se mirisi i ukusi juga Srbije kojima nisu mogli da odole brojni posetioci, gosti i  prolaznici. Svi oni su mogli da kupe proizvode učesnika u programu po simboličnim cenama i podrže lokalne proizvođače. Poznata kulinarska blogerka Minja Bogdanovski spremala  je ukusne specijalitete upravo koristeći proizvode izabranih malih proizvođača.

„Sjajna energija ovih vrednih ljudi, njihova posvećenost, privrženost tradiciji i kvalitetu, za nas su bili velika inspiracija i motiv da im pružimo podršku. Iako imaju izvanredan potencijal, mali  preduzetnici juga Srbije svakodnevno se susreću sa brojnim izazovima, među kojima je ključan – razvoj biznisa na dugoročnom planu. To nas je zapravo i motivisalo da, zajedno sa našim partnerima, osmislimo program koji će omogućiti preduzećima iz lokalnih sredina da steknu nova znanja i ugrade u svoje poslovanje iskustva koja mi kao kompanija imamo i delimo sa njima. Na taj način ćemo još jednom podržati razvoj biznisa, time svakako i celokupnu privredu, baš kao što to Coca-Cola čini duže od pola veka u Srbiji“, rekla je prilikom prezentacije,  Jovana Paljić, predstavnica kompanije Coca-Cola HBC Srbija.

S.Ć.

Check Also

Cvetnović posetio učesnike Dečije likovne kolonije „Na krilima mašte“ na Vlasinskom jezeru

Gradonačelnik Leskovca dr Goran Cvetanović posetio je danas učesnike Dečije likovne kolonije „Na krilima mašte“ …