Pošta Srbije detektovala je novi pokušaj zloupotrebe logotipa i imena Pošte, kojim se građanima putem lažnih i prevarnih SMS poruka, sugeriše da treba da izvrše određenu uplatu u cilju podizanja izvesne pošiljke.
Kako je navedeno na sajtu Pošte, SMS poruka sadrži link ka stranici koja nije u vlasništvu JP Pošta Srbije, a na kom se traži uplata novca putem platnih kartica.
Pošta nikada na ovaj način nije komunicirala sa svojim korisnicima i ukoliko građani dobiju poruke slične sadržine,treba da je ignorišu. Linkove u primljenim porukama ne treba otvarati i ni slučajno unositi lične podatke. Ceo slučaj je odmah prijavljen Nacionalnom CERT-u, navodi se u saopštenju.
U cilju edukacije i pomoći građanima Srbije, ukoliko postoje bilo kakve nedoumice, Kontakt centar JP Pošta Srbije, čiji su brojevi telefona 0700/ 100-300 i 011/ 3607-788, stoji na raspolaganju radnim danima od 8 do 20 sati i subotom i nedeljom od 8 do 15 sati.