Organski proizvodi iz Crne Trave u “dm inkubatoru”

Preduzeće ‘’Nisha d.o.o.’’, sa sedištem u Crnoj Travi, jedna je od 20 srpskih firmi -učesnika u prvom ‘’dm inkubatoru’’ u Srbiji, kroz koji će dobiti priliku da svoje proizvode unapredei i predstave na policama dm drogerija.

Na projekat ‘’dm inkubator’’, prijavljena su 704 proizvoda, a 51 je prošao prvi krug selekcije i ušao u dm razvojni kamp. Od 161 kompanije, čije prijave su stigle na adresu Kompanije ‘’dm’, odabrano je 20, a medju njima i ‘’Nisha’’ iz Crne Trave, koja se bavi proizvodnjim organske hrane, odnosno preradom šumskih plodova na organski način.

Direktor, Predrag Štulović, potvrdio nam je da su na konkursu izabrana dva proizvoda ovog preduzeća- organski džem od bobica zove i organski džem od šumske borovnice, te da saradnja sa Kompanijom ‘’dm’’, otvara novo tržište, jer je postojeće, nedovoljno razvijeno.

@Trudimo se da u svojim proizvodima imamo najviše plodova, odnosno voća, sa minimalnim količinama šećera i odsustvom bilo kakvih veštačkih dodataka u vidu boje, aditiva, konzervansa. Od skora, šećer zamenjuje mo jabučnim ili drugim voćnim koncentratima, tako da su naši proizvodi potpuno organski i svi su kao tekvi sertifikovani.

‘’Nisha’’ je u Crnu Travu, kao preduzeće koje se izvorno bavi izvozom puževa, iz Užica stigla pre nekoliko godina, a selo Gradska, odabrano je zbog blizine sirovinske baze, koju čine proizvodi iz netaknute prirode.

“Mi smo sakupljači proizvoda, koje nam priroda bogato daruje.Preradom se šumski plodovi i divlje voće, posle blage termodinamičke obrade, samo  prepakuju u drugu ambalažu, a da finalni proizvod ne izgubi mnogo od osnovnih svojstava. Sve što radimo, prodajemo u Srbiji i to, pre svega, u specijalizovanim prodavnicama organske hrane, kojih je jedva dvadesetak.

Pojavljivanje u ‘’dm marketima’’ svakako bi  ‘’Nishinim’’ proizvodima obezbedilo pažnju većeg broja potrošača, ali je, pre toga, potrebno završiti specijalizovanu obuku u dm-u, koju dobijaju sve odabrane firme. Od danas, do 3o. aprila, preduzeća će, uz podršku mentora i akreditovanih eksperata, proći kroz sve segmente razvoja jednog proizvoda.

Savetovanja i mentoring dobavljača na teme redizajna ambalaže, primene najsavremenijih brend strategija razvoja proizvoda, kao i one po pitanju sastava prijavljenih proizvoda, neki su od segmenata obuke ‘’dm kampa’’ pre odabira finalista, koji će svoje proizvode plasirati na policama svih dm drogerija širom zemlje.


Check Also

Koncertna dvorana u Domu Vojske uskoro realnost

U Koncertnoj dvorani, koja će se smestiti u renoviranom Domu Vojske u Leskovcu, očekuje se …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *