Preduzeće ‘’Nisha d.o.o.’’, sa sedištem u Crnoj Travi, jedna je od 20 srpskih firmi -učesnika u prvom ‘’dm inkubatoru’’ u Srbiji, kroz koji će dobiti priliku da svoje proizvode unapredei i predstave na policama dm drogerija.
Na projekat ‘’dm inkubator’’, prijavljena su 704 proizvoda, a 51 je prošao prvi krug selekcije i ušao u dm razvojni kamp. Od 161 kompanije, čije prijave su stigle na adresu Kompanije ‘’dm’, odabrano je 20, a medju njima i ‘’Nisha’’ iz Crne Trave, koja se bavi proizvodnjim organske hrane, odnosno preradom šumskih plodova na organski način.
Direktor, Predrag Štulović, potvrdio nam je da su na konkursu izabrana dva proizvoda ovog preduzeća- organski džem od bobica zove i organski džem od šumske borovnice, te da saradnja sa Kompanijom ‘’dm’’, otvara novo tržište, jer je postojeće, nedovoljno razvijeno.
@Trudimo se da u svojim proizvodima imamo najviše plodova, odnosno voća, sa minimalnim količinama šećera i odsustvom bilo kakvih veštačkih dodataka u vidu boje, aditiva, konzervansa. Od skora, šećer zamenjuje mo jabučnim ili drugim voćnim koncentratima, tako da su naši proizvodi potpuno organski i svi su kao tekvi sertifikovani.
‘’Nisha’’ je u Crnu Travu, kao preduzeće koje se izvorno bavi izvozom puževa, iz Užica stigla pre nekoliko godina, a selo Gradska, odabrano je zbog blizine sirovinske baze, koju čine proizvodi iz netaknute prirode.
“Mi smo sakupljači proizvoda, koje nam priroda bogato daruje.Preradom se šumski plodovi i divlje voće, posle blage termodinamičke obrade, samo prepakuju u drugu ambalažu, a da finalni proizvod ne izgubi mnogo od osnovnih svojstava. Sve što radimo, prodajemo u Srbiji i to, pre svega, u specijalizovanim prodavnicama organske hrane, kojih je jedva dvadesetak.
Pojavljivanje u ‘’dm marketima’’ svakako bi ‘’Nishinim’’ proizvodima obezbedilo pažnju većeg broja potrošača, ali je, pre toga, potrebno završiti specijalizovanu obuku u dm-u, koju dobijaju sve odabrane firme. Od danas, do 3o. aprila, preduzeća će, uz podršku mentora i akreditovanih eksperata, proći kroz sve segmente razvoja jednog proizvoda.
Savetovanja i mentoring dobavljača na teme redizajna ambalaže, primene najsavremenijih brend strategija razvoja proizvoda, kao i one po pitanju sastava prijavljenih proizvoda, neki su od segmenata obuke ‘’dm kampa’’ pre odabira finalista, koji će svoje proizvode plasirati na policama svih dm drogerija širom zemlje.