Potrošači u onlajn trgovini bolje zakonski zaštićeni od potrošača u tradicionalnoj kupovini

Slide Background
Build & Design
Build & Design
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow

U doba pandemije korona virusa, E-trgovina u Srbiji je doživela pravu ekspanziju!

O ovome svedoče podaci da je na ovaj način u 2020. godini obavljeno čak 14 miliona elektronskih transakcija, što je dvostruko više nego godinu dana ranije, kao i da je vrednost tih transakcija 33 milijarde, dok je 2019. bila 17 milijardi.

Državni sekretar Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija Uroš Kandić, izjavio je da su potrošači u onlajn trgovini čak i bolje zakonski zaštićeni od potrošača u tradicionalnoj kupovini.

„Malo ljudi zna da onlajn kupac ima pravo da u roku od 14 dana od kupovine, proizvod vrati prodavcu bez bilo kakve obaveze da ga izveštava zbog čega to čini. Dovoljno je samo da mu se obrati i da se to evidentira kod prodavca i da on mora da vrati novac kupcu“, naveo je Kandić, dodavši da će ministarstvo nastaviti da štiti prava potrošaca, prateći evropske standarde i najavio donošenje novih zakonskih rešenja u ovoj oblasti: „Pripremamo izmene Zakona o zaštiti prava potrošača koje će ići pre svega u pravcu davanja veće nadležnosti tržišnoj inspekciji i to kroz mogućnost da ona izdaje prekršajne naloge. Ona to sada ne može a po usvajanju zakona će moći za više od 30 vrsta prekršaja koje trgovci budu činili“, dodao je Uroš Kandić.

Check Also

Za Leskovac zajedno traži smenu direktorke Vodovoda

Lider Grupe građana Za Leskovac ZAJEDNO dr Nenad Zdravković zatražio je danas na konferenciji za …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *