Savez pčelarskih organizacija Srbije oglasio se saopštenjem povodom, kako se kaže, još jedne greške Trgovine ”Lidl” i najavio da će, ako se to još jednom ponovi, pčelari organizovati proteste ispred prodajnih objekata ovog trgovinskog lanca
Lidl je već jednom, svesno ili nesvesno, pokušao da obmane potrošače, ali je reakcijom SPOS-a i veterinarske inspekcije, to efikasno sprečeno. Iako prošlog puta nismo smeli da se zakunemo da je postojala namera, ovog puta informacija puštena u etar, teško da može biti slučajna.
Naime, na svom fejsbuk profilu, ova, nekad jako cenjena kompanija, napisala je u reklami za med koji prodaje sledeću rečenicu: ”Pravo sa livada naše zemlje stiže u vaš dom”.
Rečenica je lepo sročena, ali je problem što je NEISTINITA, jer na tegli meda koju reklamiraju piše: ”Mešavina meda iz država koje nisu članice Evropske unije”. Paker meda je, ko drugi nego ”AZA” doo, a za tu firmu je opšte poznato da uvozi ogromne količine meda iz Moldavije. I tako, moldavske livade, postadoše srpke, stoji u saopštenju Saveza pčelarskih organizacija Srbije, uz ilustraciju.
Odmah nakon uočene neistine, piše u saopštenju, SPOS je ovu pojavu prijavio Upravi za veterinu, koja je brzo reagovala, jer je Lidl, nakon intervencije, promenio samo sporni tekst, uklonivši reči ”naše zemlje”. Rukovodstvo Saveza, međutim, nezadovoljno je činjenicom da se trgovinski lanac nije izvinio potrošačima za ”grešku”.
Iako zna da posluje sa firmom loše poslovne reputacije, Lidl, nije promenio dobavljača, niti se za savet obratio SPOS-u. Uprkos svemu, organizacija koja okuplja proverene i ozbiljne pčelare i garantuje za kvalitet njihovih proizvoda, izražava nadu da će se ovaj čuveni trgovinski lanac ”popraviti”.
”Ako grešku napravite i treći put, nećemo više verovati, niti se nadati, budite sigurno da ćemo organizovati proteste ispred vaših objekata, poručuje u saopštenju Savez pčelarskih porganizacija Srbije.