Predejanskoj ”Pobedi” žig za još tri proizvoda-Čadež: Ovo je primer kako se čuvaju radna mesta i zaposleni

Slide Background
Build & Design
Build & Design
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow

Nakon ”Domaćeg blagog i ljutog ajvara” i ”Ljute papričice”, oznaku ”Ćuvarkuća” dobila su još tri proizvoda Preduzeća ”Pobeda” iz Predejana. Dodatni posao počeli smo u sred pandemije i isplatilo se: sačuvali smo firmu i sve zaposlene, kaže direktorka Ivana Vučković

Kiseli kupus u tri varijante- ribanac, glavica i list, proizveden u pogonima predejanske ”Pobede” od skora nose žig Privredne komore Srbije, kojim se potvrđuje da je proizvod nastao u Srbiji i od domaćih sirovina.

– Sada oznaku ”Čuvarkuća” ima šest naših proizvoda. Počeli smo relativno skromno, prošle godine udvostručili količine na 20.000 tegli, a ove planiramo da proizvedemo i više. Nažalost, na ovaj dodatni posao, koji se pokazao vrlo isplativim, odlučili smo se po početku pandemije. Naša osnovna delatnost je 2020. ozbiljno bila dovedena u pitanje, a trebalo je sačuvati firmu i zaposlene, obezbediti im plate. Podigli smo i svoje plastenike, gde proizvedemo sve što nam je potrebno za ajvare, papričice, a sada i kupus. Najvažnije je da smo uspeli da obezbedimo opstanak preduzeću i to je put kojim bi verovatno išao i Dragan Pavlović.

”Pobeda” je svoje proizvode već počela da izvozi u Nemačku, a Privredna komora Srbije trudiće se da ovakvim i sličnim proizvodima obezbedi tržište, rekao je danas u Predejanu, predsednik Marko Čadež:

– O kakvom se poslovnom podvigu radi, najbolje ilustruje podatak da, samo za zarade, ovo preduzeće treba mesečno da obezbedi 10 miliona dinara. Suočeno sa novonastalim okolnostima, rukovodstvo nije kukalo, otpuštalo i pravdalo se krizom. Napravilo je plan, zasukalo rukave i uradilo reorganizaciju. Rezultat se vidi i ovo je jedan od najsvetlijih primera transformacije delatnosti, kada osnovna ne ide. Probao sam, svaka čast i siguran sam da ćemo ove godine imati dobru turističku sezonu. Tako će ”Pobeda” ponovo biti omiljeno odmaralište brojnim putnicima, koji će opet moći da kušaju ove izvanredne proizvode i preporuče ih svima.

Na jugu Srbije, žig ”Čuvarkuća” imaju hanski ”Delišes” i Mlekara ”Gložane” za nekoliko proizvoda.

– Ove godine će ih biti još i svakodnevno radimo na tome. Primer ”Pobede” dokazuje kako su privredni subjekti na jugu Srbije otporni na probleme i lako prilagodljivi. Prolazili smo kroz najrazličitije teškoće poslednjih decenija i mnoga preduzeća i preduzetnici su uspeli da prežive jer su privremeno menjali delatnosti, prilagođavali se novonastalnim okolnostima i hrabro koračali napred. Verujem da ćemo i ovu krizu zajednički uspeti da prebrodimo.

Check Also

Transformacija Doma vojske u Leskovcu: Potpisan ugovor za buduću gradsku koncertnu dvoranu

Danas je u Ministarstvu kulture potpisan ugovor o realizaciji, upravljanju i finansiranju pojedinačnog projekta Adaptacija …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *