Sistemska greška ili ne? Banka”Inteza” Leskovčanima skinula pa vraćala novac na računu

Foto:pixabey

Korisnici banka “Inteze” širom Srbije žale se da im je banka greškom prekjuče i juče skinula novac sa računa. Ova pojava nije zaobišla ni korisnike ekspoziture u Leskovcu.

Naime, našoj redakciji javila se čitateljka iz Leskovca koja penziju prima preko ove banke, a koja tvrdi da je pošto je plačanjem svih dažbina preko kartice, otišla na bankomat da podigne novac a novca nije bilo, odnosno na monitoru je pisalo “Nemate dovoljno sredstava”. Znajući da je to nemoguće s obzirom na visinu penzije, sutra dan je ponovila postupak i deo novca je bio ponovo tu ali je i dalje falila određena suma. Kako nas je uhvatio vikend ova Leskovčanka nije mogla da dobije odgovore iz banke, te će prvi radni dan iskoristiti za razjašnjenje ove situacije.

Podsećanja radi, juče se organizaciji potrošača “Efektiva” javio veliki broj ljudi koje je banka na ovaj način “oštetila”.

Građani takođe navode da banka na sajtu ili na svojim stranicama na društvenim mrežama nije objavila nikakvo saopštenje o ovome, a veliki broj ljudi je završio u minusu koji im nije dozvoljen, a neki su ostali bez “zadnjeg dinara”. Kažu i da je novac vraćen, a da se banka pravdala “sistematskom greškom”.

Check Also

U četvrtak bez struje “pola” Leskovca

Elektrodistribucija Leskovac najavila je za četvrtak nastavak radova na elektro mreži. “Ogranak Elektrodistribucija Leskovac izvodiće …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *