Početna / DRUŠTVO / Potrošači u onlajn trgovini bolje zakonski zaštićeni od potrošača u tradicionalnoj kupovini
hotel bell

Potrošači u onlajn trgovini bolje zakonski zaštićeni od potrošača u tradicionalnoj kupovini

U doba pandemije korona virusa, E-trgovina u Srbiji je doživela pravu ekspanziju!

O ovome svedoče podaci da je na ovaj način u 2020. godini obavljeno čak 14 miliona elektronskih transakcija, što je dvostruko više nego godinu dana ranije, kao i da je vrednost tih transakcija 33 milijarde, dok je 2019. bila 17 milijardi.

Državni sekretar Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija Uroš Kandić, izjavio je da su potrošači u onlajn trgovini čak i bolje zakonski zaštićeni od potrošača u tradicionalnoj kupovini.

„Malo ljudi zna da onlajn kupac ima pravo da u roku od 14 dana od kupovine, proizvod vrati prodavcu bez bilo kakve obaveze da ga izveštava zbog čega to čini. Dovoljno je samo da mu se obrati i da se to evidentira kod prodavca i da on mora da vrati novac kupcu“, naveo je Kandić, dodavši da će ministarstvo nastaviti da štiti prava potrošaca, prateći evropske standarde i najavio donošenje novih zakonskih rešenja u ovoj oblasti: „Pripremamo izmene Zakona o zaštiti prava potrošača koje će ići pre svega u pravcu davanja veće nadležnosti tržišnoj inspekciji i to kroz mogućnost da ona izdaje prekršajne naloge. Ona to sada ne može a po usvajanju zakona će moći za više od 30 vrsta prekršaja koje trgovci budu činili“, dodao je Uroš Kandić.

Pogledaj takodje

Šansa za roditeljstvo i porodicu: 20 porodica iz Leskovca čeka priliku za usvojenje deteta

Usvojenje deteta je pleminiti čin i kao takav zašlužuje pažnju i podršku društva. Na ovaj …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *