Leskovčanka Milica Stojilković nominovana za najboljeg beauty influensera godine

Da biste bili influenser morate pre svega da volite ljude… a tek onda da želite da utičete na njih – počinje priču mlada i talentovana Leskovčanka Milica Stojilković, diplomirani komunikolog, koju je moderno vreme odvelo na socijalne mreže tačnije Instagram gde na svojoj stranici skincare_mili uspešno sa devojkama deli svoje savete o face care rutini ili o dnevnoj i noćnoj nezi kože lica.

S toga i nečudi što je baš ona iako za samo godinu dana rada nominovana za najboljeg beauty influensera godine. O savetima za negu lica, svojoj rutini, i životu za Dnevnik Juga govori Milica Stojilković, koju na Intstagramu prati preko 13.000 žena iz celog sveta.

“Jako sam srećna što su u mom kutku, kako ja nazivam svoju stranicu savete o nezi i recenzije proizvoda za negu lica pronašle mnoge žene. U svojim pričama ja polazim od sebe,odnosno od proizvoda koje sam koristila neko vreme i koje mogu da preporučim.

U zavisnosti od tipa i stanja kože, ženama preporučujem dnevnu rutinu, odnosno umivanje, čišćenje kože, nanošenje zaštitne kreme ,pa tek onda tonirane kreme ili pudera. Što se tiče večernje, bitno je da sa kože skinemo svu nečistoću koja se skupila u toku dana, kako bismo je pripremili za jutarnju rutinu. Korišćenje micelarne vode, mleka ili ulja, gel za umivanje, tonik, serum, pa krema.

Ja nisam dermatolog ni kozmetičar, ali sam u kontaktu sa njima, sve što moje pratitelje zanima, ja se informišem i prenesem po savetu dermatologa. U svojim objavama ja obično koristim proizvode koji su dostupni svima poput kozmetike koja se može kupiti u bolje snabdevenim drogerijama. Moj profil je jedno prijatno mesto gde svi saznajemo o kozmetici za negu lica – ističe Milica.

Kao diplomirani komunikolog poslovanje svoje stranice proširila je i na druge firme, pa se tako sada bavi i vođenjem marketinga za različite klijente.

“Nekako me je ovaj posao oko Instagrama oslobodio, pa sam tako na svom primeru izučavala šta je važno, a šta ne za bilo koju socijalnu mrežu. Recimo, na Instagramu ljudi vole insta stvari, da u momentu vide i to prođe, dok je na you tubu malo drugačija situacija. Tamo su klipovi duži i nekako ljudi uđu sa namerom da nešto vide. Sve sam to proučila i tako je krenuo posao za i sa različitim poslodavcima. Moj rad su prepoznale mnoge kompanije, a onda se i razvio posao. Ove godine me jako iznenadila nominacija za najboljeg beauty influensera godine, koje svake godine organizuje Wanabe magazin. Moj rad me je doveo do toga da sam rame uz rame sa influenserima, koji su na mrežama i po nekiliko godina.”

I kraj razgovora zaključićemo rečenicom Skota Kuka koja opisuje posao influensera na najbolji mogući način

A brand is no longer what we tell the consumer it is – it is what consumers tell each others it is.

A Milica poziva sve svoje sugrađane da na linku OVDE glasaju da baš ona postane influenser godine.

Ovaj sadržaj je deo projekta koji je sufinansirao grad Leskovac. Stavovi izneti u podržanom medijskom projektu nužno ne izražavaju stavove organa koji je dodelio sredstva.

Check Also

Koncertna dvorana u Domu Vojske uskoro realnost

U Koncertnoj dvorani, koja će se smestiti u renoviranom Domu Vojske u Leskovcu, očekuje se …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *