Kako da promovišete vaše usluge uz minimalni budžet?

Doba pandemije dovelo je do manjeg obima posla za mnoge grane industrije, a bezbroj ljudi videlo je šansu za beg u samostalnom organizovanju i honorarnim poslovima.

U takve poslove spadaju razni zanati poput moleraja, kućnih popravki, ali ii kozmetičkih usluga, ponude prehrambenih proizvoda i časova jezika i matematike.

Ipak, iako brojni ljudi imaju znanja i veštine koje su potrebne drugima, mnogi ne znaju kako da dođu do svojih prvih klijenata, ili na koji način mogu proširiti posao. Ukoliko radite samostalno i krećete ispočetka, jasno je da velike marketinške kampanje i reklamiranje za vas nisu opcija zbog nedostatka budžeta.

Ipak, postoje načini i metode koje vam mogu pomoći da promovišete vaše usluge uz minimalna ulaganja i budžet. U nastavku teksta, pročitajte koji su vam sve opcije na raspolaganju, a kojima ćete potencijalno privući još zadovoljnih klijenata, učenika i mušterija.

#1 Odštampajte zanimljive flajere i postere koji će privući pažnju

Jedna od najstarijih i proverenih metoda reklamiranja je svakako štampanje informativnih flajera, postera, letaka i drugih štampanih formi sa ciljem da se novi klijenti upoznaju sa vašim radom i prepoznaju ga.

Kako bi organizovali ovu vrstu promocije, pouzdana i kvalitetna štampa biće vam neophodna, ali to ne znači da ona mora biti i preskupa. Ako odaberete dobru štampariju, izaći će vam u susret i predložiti najpovoljnije i jednostavnije rešenje za vaš budžet i potrebe, a neke štamparije ponudiće vam i uslugu dizajniranja letaka i postera.

Lep i atraktivan dizajn je svakako poželjan i činjenica je da, što je vaš flajer, letak ili poster upečatljiviji, veće su šanse da će vas klijent uočiti. Međutim, ovde se vaš posao ne završava, jer estetika bez suštine neće naterati kupca da vas pozove. Zbog toga morate jasno, kratko i precizno dostaviti informacije na letku.

Koje informacije treba da sadrži flajer i gde da ga postavite?

Kada pročita flajer, vaš potencijalni klijent mora da sazna šta su tačno usluge koje pružate i zbog čega treba da pozove baš vas, umesto nekog drugog. Trudite se da nemate ni previše ni premalo teksta na flajeru, ali da tačno objasnite šta je to što vi radite najbolje.

Takođe, morate voditi računa o strategiji postavljanja flajera. Razmišljajte ovako – ko su moji potencijalni klijenti i gde prolaze, gde je najveća verovatnoća da vide ovo?

Ukoliko želite da dajte privatne časove matematike ili časove jezika, logična strategija bila bi da postere ili flajere postavite kod škole, jer će vaši potencijalni klijenti biti deca i njihovi roditelji koji ih vraćaju iz škole. Ukoliko pak želite da prodajete vaš domaći ajvar i rakiju, pijaca ili blizina hipermarketa biće adekvatan izbor.

#2 Aktivirajte se na društvenim mrežama i potražite pomoć prijatelja

Na samom početku pandemije, najveći udarac svakako su doživeli prodavci sa pijace, koji su odjednom ostali bez fizičkog prostora za izlaganje i ponudu svojih proizvoda. Ubrzo zatim, nastale su brojne internet platforme, poput Facebook grupa, gde su ljudi pokušali da organizuju mesto gde će ljudi moći da i dalje na neki način ponude svoje usluge i proizvode.

Međutim, vremenom, internet grupe i platforme poprimale su novi oblik i danas gotovo svi nude svakojake usluge na društvenim mrežama i unutar grupa na njima. Ipak, čini se da su neki prodavci mnogo uspešniji od ostalih, a razlog tome je verovatno opet – dobar lični marketing.

Kada je reč o društvenim mrežama, potrudite se da razmišljate kao kupac, odnosno stavite se u ulogu kupca umesto prodavca. Zapitajte se – šta bi vas nateralo da u moru prodavaca odaberete baš sebe? Koje informacije bi vam bile važne? Da li je to cena ili sastav proizvoda, ili način vršenja usluge?

Ukoliko usvojite neke od ovih saveta, nemamo sumnje da ćete poboljšati svoju prodaju i doći do većeg broja klijenata, nadamo se da vam je ovaj tekst pomogao i da ćete primeniti neku od strategija! Srećno!

/PR/

Check Also

Preventivni pregledi u nedelju u leskovačkom Domu zdravlja

U nedelju, 21. aprila, biće organizovani preventivni pregledi, u periodu od 08 – 16 časova.Građani …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *