Svakog Oktobra, ”Aptiv” fabrike širom sveta sprovode kampanje podizanja svesti, promovišući redovne kontrole, rane dijagnoze i blagovremene efikasne tretmane. Oktobar je mesec borbe protiv raka dojke, a u ovoj kompaniji se pridružuju promociji prevencije i važnosti i značaju ranog otkrivanja ove bolesti radi poboljšanja prognoze i preživljavanja žena.
”Aptiv” Leskovac je danas podelio rezultate svoje interne kampanje i inicijative zaposlenih za podizanje svesti o prevenciji raka dojke. Tokom oktobra, muškarci i žene su nosili bedževe sa prepoznatljivom roze trakom kako bi promovisali važnost ranog otkrivanja bolesti. Zaposleni su prikupili 380.500 dinara.
Ova akcija je bila deo tekuće kampanje i aktivnosti za dobrobit i zdravlje zaposlenih u kompaniji ”Aptiv” u Leskovcu – jer je u julu, u saradnji sa Domom zdravlja, organizovan besplatan specijalistički lekarski mamografski pregled, namenjen zaposlenim ženama, starijim od 45 godina.
– U ”Aptiv-u” su zdravlje i bezbednost naših zaposlenih, njihovih porodica i zajednica u kojima poslujemo, zadaci na kojima radimo vrlo ozbiljno i zato smo ponosni što dajemo doprinos prevenciji bolesti kroz informativne kampanje i lekarske preglede , rekla je Jelena Jovanović, menadžer ljudskih resursa u leskovačkoj fabrici.