Početna / DRUŠTVO / Uprava za trezor uvodi novu uslugu Sistem za upravljanje redovima čekanja

Uprava za trezor uvodi novu uslugu Sistem za upravljanje redovima čekanja

Uprava za trezor Ministarstva finansija Vlade Republike Srbije saopštila je da od danas, u cilju unapređenja svog rada, uvodi novu uslugu – sistem za upravljanje redovima čekanja, posredstvom redomata i QR kod čitača. Novi sistem uspostavljen zasad samo u Beogradu, a do kraja godine, dobiće ga još osam filijala, medju kojima i leskovačka.

U saopštenju se navodi da se time postiže visokotehnološka organizacija poslovanja, koja smanjuje gužvu kako za klijente, tako i za službenike.

Skeniranjem QR koda koji se nalazi na ulazu u filijalu, korisnik u pretraživaču svog mobilnog telefona dobija meni sa uslugama koje su mu na raspolaganju.

Odabirom određene usluge, klijent dobija informaciju o svom rednom broju, broju ljudi koji čekaju ispred njega, na kojim šalterima će biti uslužen i kada je njegov broj na redu.

Ovakav sistem omogućava i kontrolisan broj prisutnih ljudi u šalter salama, čime se poštuju preporuke Kriznog štaba o dozvoljenom broju ljudi u zatvorenim prostorijama i poštovanju fizičke distance usled pandemije koronavirusa.

Novi sistem je već uspostavljen u tri filijale u Beogradu (Stari grad, Novi Beograd, Palilula), dok se do kraja godine očekuje da to bude učinjeno u još osam filijala u Novom Sadu, Pančevu, Vranju, Leskovcu, Nišu, Novom Pazaru, Voždovcu i Čukarici, sa ciljem da u narednom periodu sve filijale budu opremljene modernim sistemom upravljanja redovima.

S.Ć.

Pogledaj takodje

U četvrtak (23. septembra) bez struje trinaest sela u opštini Medveđa

Briga o kupcima OPERATOR DISTRIBUTIVNOG SISTEMA „EPS DISTRIBUCIJA“ d.o.o. Beograd, Ogranak Leskovac, pogon Lebane, obaveštava …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *