Predstavljen projekat “dm inkubator”

U Centru za stručno usavršavanje u obrazovanju Kompanija dm drogerie markt predstavila je projekat “dm inkubator” koji srpskim proizvođačima pruža mogućnost da razviju svoj proizvod i plasiraju ga na domaće tržište kroz lanac dm prodavnica, kako bi doprinela razvoju domaće proizvodnje i konkurentnosti domaćih proizvoda na našem tržištu.

’Dm inkubator’’ je zajednički projekat Kompanije ‘’DM drogerie’’, Razvojne agencije Srbije I USAID-a, a u okviru njega, 1. oktobra otvoren je konkurs za izbor 2o proizvoda u oblasti hrane, dodataka ishrani ili kozmetike, koji će se naći u rafovima maloprodajnih objekata jednog od najvećih drogerijskih lanaca u Evropi.

Centar za razvoj Jablaničkog i Pčinjskog okruga, kao jedan od partnera, danas je konkurs promovisao leskovačkim privrednicima.

Mogućnost da se prijave na konkurs imaju mikro, mala, srednja preduzeća ili start up kompanije koje imaju inovativni proizvod napravljen od pretežno domaćih sirovina koji sadrži u određenom procentu voće, povrće, ili lekovito bilje poreklom iz Srbije i nije u ponudi nijednog trgovinskog objekta u Srbiji. Prednost će imati organski proizvodi a  „dm drogerie“ će  odabranim proizvodima koji pobede na konkursu pružiti mentorstvo, kompletnu maketing podršku i pozicioniranje u dm objektima u Srbiji“ rekao je rukovodilac sektora nabavke i marketinga i sektora logistike dm drogeria markt, Predrag Petrović.

Projekat „dm inkubator” ima za cilj razvoj domaće proizvodnje i konkurentnosti domaćih proizvoda na tržištu Srbije. On će srpskim mikro, malim I srednjim preduzećima I preduzetnicima, pružiti šansu da naprave inovativne I kreativne proizvode, koji će biti plasirani putem ‘’dm ‘’maloprodajne mreže:

-‘’dm’’, sa svojim partnerima pruža kompletnu podršku, ne samo u smislu pozicioniranja na policama, već, kroz formu inkubatora, one proizvode koji budu odabrani kao najuspešniji,kao ideja, polugotovi ili gotovi proizvodi,  ‘’ubacuje’’ u proces , dodatno ih unapređuje, vrši mentoring, dorađuje konačan izgled i ambalažu i plasira ih u prodajne objekte u 2o gradova u Srbiji. Cilj je da se dobiju novi proizvodi , superkvalitetni, po povoljnim cenama, pristupačnim svakom kupcu u našoj zemlji. Oni proizvodi, koji se na domaćem tržištu pokažu kao najbolji, odnosno najtraženiji, naći će se na policama ‘’dm’’ prodajnih objekata širom Evrope, kaže Predrag Petrović, član uprave kompanije ‘’Dm drogerie’’.

Centar za razvoj Jablaničkog i Pčinjskog okruga, podržao je projektnu ideju i prihvatio da bude domaćin prvoj promociji u Srbiji, ističe direktorka, Dragana Belenzada:

-Nadam se da će i firme prepoznati značaj ovog konkursa i prihvatiti učešće. Novi, inovativni proizvodi će se naći na policama svih drogerija u Srbiji, a to je idealna šansa da se za kratko vreme nametne i probije do potrošača, što jeste jedan od najtežih koraka u plasmanu. Čini mi se da je to kvalitet plus ovog projekta.

Jedan od osnovnih kriterijuma za odabir biće da prijavljeni proizvodi sadrže sirovine poreklom  iz  Srbije, kao i da do sada nisu uvršteni u ponudu niti jednog trgovinskog ili HORECA objekta koji posluje u Srbiji.

Check Also

U DK Grdelica održan turnir u stonom tenisu

U Domu kulture u Grdelici održan je turnir u stonom tenisu. Turnir je otvorio direktor …

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *